2010. március 1., hétfő

Meglepi az üzletben

Végre valahára kaptam halványitó zellert egy kis üzletbe. Már egy éve vadászom, de csak most lett szerencsém. Még azokban a hiper-szuper-extramarketekben sem volt. Gyorsan vettem egyet. Boldogan hazaballagtam vele, és miután megetettem a manót gyorsan nekiláttam és elkészítettem azt a savanyúságot amit Ciprusban ettem (pontosabban zabáltam, mert annyira fincsi volt). Most kisérletezek, mert nem tudom a pontos receptet, csak láttam, hogy a fönök hogyan csinálta : felvágta ujjnyi vastagságra a szárakat, belegyömöszölte üvegekbe és csak úgy szemre rájuk öntött borecetet sót és vízet. Semmi méricskélés. Hát én is megpróbáltam. Szemre. Igaz borecet hiányában rendes ecetet raktam bele, de gondolom nem baj. Pár napot kell hagyni hogy megérjen és már lehet is zabálni. Amint megkóstolom írok, hogy mekkora sikerrel jártam.

Ja, a leveleket megmostam, várom hogy száradjanak, majd összeaprítom és bedugom a fagyasztóba. Jó lesz levesekhez. Meghagytam egy pár zsenge szálacskát. Majd készítek belőle valamilyen salátát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése