2009. december 23., szerda

Készülés a tortasütésre

A szabadidőm nagy részét azzal töltöttem el ,hogy a netten mászkáltam, hol ezt, hol azt láttam, és mivel egy egészségesnek nem nevezhető kíváncsisággal vagyok megáldva, minden érdekelt, mindent ki akartam próbálni.

Aztán mivel most szombaton, karácsony másodnapján lesz a tökmagunk keresztelője, ezért egy kicsit fejére is állt a világ. Szerencsére anyukámék segítenek. Ugyanis a sütemény sütést azt felvállalta a nagy család , így azt nem kell megvenni. A házi sütik mindig is jobban ízlettek nekem, nem mintha a cukrászsütik nem lennének jók.... Na meg aztán itt van a torták elkészítése. Egyet bevállalt anyum, egyet készítek én és talán még lesz egy torta, ami még kérdőjel alatt van.

Én mostan el szeretnék térni a megszokott torta díszítésektől, pontosabban kifundáltam, hogy én az én tortámat megpróbálom feldíszíteni amolyan marcipános-fondantos figurákkal. És mivel még ilyet nem csináltam, a tegnap csak ilyen témájú oldalakat keresgéltem a netten. Anyumnak van marcipánja, édességgyárba dolgozik és kért egy keveset, mert itt nálunk nem lehet olyat kapni amiből az emberek gyárthatnak valamit. Megpróbálom abból, ha nem mükszik akkor kaptam egy pillecukros fondántos féleséget a netten és megpróbálom azt , persze ha kapok itten pillecukrot.

Majd a végeredményről beszámolok. Már annyira várom a gyurmázást, akár egy kisgyerek :D

Ami a sütést illeti, sajnos ki kell cammogjunk Patrikommal együtt anyumékhoz, mert a mi sütőnk egy kicsit nagyon meghibbant: a múlt héten megpróbáltam megsütni a kedvenc almássütimet. Végeredmény: 10 perc sütési idő után a lakás égett szagban úszott, pedig a legkisebb fokozatra állítottam be és mégis rekord idő alatt megkapta az alját. Majdnem 2 cm-ert kellett lefaragjak az aljáról hogy ehető legyen. Ezért sütök anyumnál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése