2013. szeptember 8., vasárnap

Pókember torta

Helló Minden Kedves Olvasómnak!

Nem vesztem el végleg, picit háttérbe került a virtuális életem. Ennek több oka is volt, hogy a legfontosabbakat megemlítsem, másfél éve más országba költöztünk, Ciprusra, a jobb megélhetés reményében. Voltak kisebb nagyobb akadályok, de sikeresen legyőztük és végre sikerült újra visszatérnem a blogok világába.
Mivel jelenleg egy francia vendéglőben szakácsként dolgozok, sikerült több új receptre szert tennem, amiből terveim szerint majd megosztok veletek is egy párat, sok új dolgot tanultam, új ízeket fedeztem fel...jó kulináris utazásnak vagyok része.
Azt hiszem ennyi egyelőre elég is lesz rólam, ideje áttérnem a bejegyzésem lényegére, éspedig a kisfiam 4-dik szülinapjára készült Pókember tortára:

A torta csokoládés lapokból és csokikrémből áll. A lapok elkészítéséhez Kricky jól bevált piskótáját készítettem el, a csokikrémhez pedig a főzött csokikrémemet használtam.
Eredetileg az egész tortát fondanttal szerettem volna bevonni, de mivel már eltelt másfél év amióta utoljára készítettem fondantot, nem mertem bevállalni, helyette elkészítettem a torta krémjét vanília változatban, azaz nem raktam bele csokoládét és így fehér maradt, majd pedig ételszínezékkel befestettem kékre, majd a végén bevontam vele a tortát, szépen megkeményedett.
A Pókember formát azt viszont már fondantból csináltam és lefestettem pirosra. Ez nem egy nagyon jó megoldás mert a fondant nem szívja magába a folyadékot, azaz nem száradt meg. Egy próbát viszont megért ez is. Maga a kontúrokat, a pókhálót olvasztott csokoládéval oldottam meg.

Az én kis Pókemberem és a tortája.
 A tortát az ovódába készítettem, hadd ünnepeljen a kis manóm az ovodástársaival:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése