2010. április 20., kedd

Répatorta

A hétvégén elkészítettem életem első répatortáját. Még soha nem ettem, de mivel imádom a sárgarépát így hát gondoltam ha elkészítem a sütit akkor bizti az is fog ízleni.
Hát, mit mondjak? Nem tévedtem. Nagyon ízlett Mindenkinek.

Hozzávalók
- 4 tojás
- 10 deka margarin
- 35 deka liszt
- 40 deka tisztitott sárgarépa
- egy tasak sütőpor
- egy mokáskanál fahéj
- 35 deka porcukor

A répát lereszeljük a nagyobb foku reszelön és hozzáadjuk a felolvasztott margarint. A tojásokat a porcukorral robotgéppel habosra keverjük és hozzáöntjük a répás masszához. A lisztet elkeverjük a fahéjjal, a sütöporral és egy kis sóval majd apránként hozzáadjuk a répás masszához.
A sütöt előmelegítjük. A tésztát kivajazott, kilisztezett tortaformába öntjük és betesszük a sütöbe. 170 fokon kb 60 percig sütjük (tűpróba).

Krémnek szerintem bármit el lehet készíteni. Én akkor kb 20 deka mascarponet összekevertem 2 evőkanál porcukorral, belereszeltem egy fél narancs hélyát és rákentem a tortára miután az természetesen kihült, és bedugtam a hütőbe. (mi hütőbe rakás előtt már megvámoltuk, a kiváncsiság nem hagyott békén)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése